کابرد:

کابل های zero_flame (ضد شعله) کابل های یک هسته ای و چند هسته ای، کاربردهای چند گانه ای را براساس طبقه بندی c گرمای نسبت به گسترۀ دمایی وسیع پیشنهاد می کند. این کابل ها برای فعالیت های شیشه و فولادی، صنعت شیمیایی نیروگاه ها، موتورها و کوه های ساختمان ها و دستگاه های تولید نور مصنوعی استفاده می شود.

ویژگی های خاص:

این محصولات بر اساس تاییدیۀ iec 603321 خالی از هالوژن و ضد حریق می­ باشند. مقاومت رسانای zero_flame sc/mc 350 تا حد ممکن نسبت به سیم ­های روکش دار شده ی نیکل پایین می­ باشد.

یادداشت:

دمای موقت خاص در حدود ۳۵۰ درجۀ سانتی گراد تنها با موارد کاربرد ی ثابت  در ارتباط می­ باشد. برای دمای بالا  تر از ۳۵۰ مدل zero_flame sc1565 را  پیشنهاد می کنیم که برای حداکثر دمای مثبت ۱۵۶۵ درجۀ سانتی گراد در کوتاه مدت استفاده می­ شود. این محصول با راهنمای eec 73/23 تطابق دارد.

ترکیب کابل­ ها:

zero_flame sc 350: ترکیب سیم­ های مسی با روکش نیکل دارای قابلیت ضد احتراق می­ باشد که از پوشش فویل، عایق بندی هسته توسط الیاف شیشه، بافت­ های الیاف شیشۀ بارورتر، هستۀ سفید و ضد حریق بر خوردار می­ باشند.

zero-flme mc 350:

ترکیب سیم ­های مسی با روکش نیکل دارای قابلیت ضد احتراق می­ باشد که از پوشش فویل عایق بندی هسته توسط الیاف شیشه، بافت­ های الیاف شیشه بارور شده می باشد. کد رنگ­ ها بر اساس vde 0293308 است. هستۀ پیچیده شده در کابل ها، پوشش خارجی بافت الیاف شیشه بارور شده با رنگ سفید و ضد حریق.

اطلاعات فنی:

حداقل شعاع خمشی برای موارد ثابتzero_flame sc 350= قطر کابل×۵ .

موارد ثابت zero flame mc 350=6×قطر کابل. موارد انعطاف پذیر=۶۰ درج۰ سانتیگراد.

سیم­های راسانا= سیم­های ظریف بر اساس طبقه بندی۵  vde 0295   و طبقه بندی ۵ iec 60229

ولتاژ اسمی ۲۳۰/۴۰۰ ولت .

ولتاژ آزمایش شده=۱۵۰۰ولت.

با رسانای محافظ = g                         بدون رسانای محافظ = x