کاربرد:

استفاده از این کابل های خاص برای فعالیت های فولادی، نورد کاری داغ، کارخانه های زغال سازی، کارخانه های ریخته گری (گداز فلز)، کارخانه های سرامیک و شیشه مهندسی موتورهای برقی، کشتی سازی و ساخت هواپیما، واحدهای روشناییی و گرمایی، ماشین های نانوایی، سیستم های خورشیدی، سیستم های بخار وخیلی دیگر از ساختارها لازم الاجرا و کاربردی است.

ویژگی های خاص:

پوشش این سیم ها دارای ترکیبات پلاستیکی سیلیکونی خاصی است. ترکیب سیلیکونی خاص به این محصول اجازه می دهد که در مواردی استفاده شود که محدودیت عمر کابل های سیلیکونی وجود دارد. مقاومت پوشش خارجی در برابر استهلاک و ساییدگی و عایق کاری هسته از آسیب های مکانیکی جلوگیری می کند. علاوه بر این تمامیت و بی نقصی عملیاتی کابل¬ها در برابر عوامل شیمیایی ضمانت شده است.

یادداشت:

نقطه اشتعال یک از ویژگی های برجسته کابل های silflex ewkf  می باشد که در موارد آتش سوزی امنیت را تأمین می کند. sio باقی مانده امنیت بیشتری را پیشنهاد می کند. Silflex ewkf براساس مصوبه iec خالی از هالوژن می باشد. این محصول با دستور العمل eec بخش ۷۳/۲۳ مطابقت دارد. کابل های ho5ss-f ewkf slflex به عنوان کابل های استاندارد پیشنهاد کرده ایم که بازار های اروپایی هماهنگی دارد.

ترکیبات کابل:

P سیم های مسی قلع پوش

P عایق کاری هسته و ترکیبات سیلیکونی ewkf برای پوشش خارجی

P هسته های  پیچیده شده

P پوشش مشکی و ضد حریق

اطلاعات فنی:

P حداقل شعاع خمشی برا ی موارد انعطاف پذیر  ۱۵×قطر کابل ۴×قطر کابل.

P گستره دما: منفی ۵۰ درجه سانتیگراد تا مثبت ۱۸۰درجه سانتی گراد

P سیم رسانا: سیم های ظریف بر اساس طبقه بندی ۵، vde 02q5و طبقه بندی iec 60228

P کد شناسایی هسته: تا هسته رنگ بندی بر اساس vde 0293-308، شش هسته و بیشتر: مشکی با شماره های سفید.

P رسانای محافظ: g= با gnye، x =  بدون gnye.

P ولتاژ اسمی= ۳۰۰/۵۰۰ ولت.

P عایق کاری = مقاومت عایق کاری خاص cm×۲۰۰ gohm

P آزمایش ولتاژ= ۲۰۰۰ ولت.