کاربرد:

با توجه به تأییدیه بازارهای مختلف این محصولات می توانند برای نیازها و درخواست های کشورهای مختلف تولید شود کابل های سیم کشی با استانداد در دمای چندگانه موجب تکمیل هماهنگی استانداردهای اروپایی و هم ینطور استاندارد های امریکایی کانادایی می شود و به این خاطر می توانند در مهم ترین بازارهای جهانی عرضه شوند.

بنابراین بهره بری و بازده اقتصادی و گردآوری اسنناد فنی مانند ذخیره سازی افزایش پذیر است وبه طور قابل توجهی ساده شده است با استفاده از کابل های چند استناندارده تولید کنندگان محصولات صادراتی وبین المللی ماشین آلات ابزار آلات و تأسیسات می توانند به صورت مؤثر و مفیدی فعالیت کنند پذیرش مشکلات به وجود آمده توسط دستگاه ها که از طریق بازرسان یا مشتریان خارجی شناسایی شده است جلوگیری کند.

ویژگی های خاص:

علاوه بر موارد به کار رفته شده در سیم ها و شناسایی این محصولات به عنوان سیم های ابزار ماشینی اجازه به کارگیری کابل ها را در صنایع ابزار ماشینی کامل صادر می کند (نه تنها فقط در یک کاربرد)

یکی درگر از مزایای محصولات لیست شده ای ul پذیرش بالای آن است چون محصولات لیست شده ی ul با کدهای الکتریکی در nepa7q در آمریکا توسعه و انتشار یافتند.

این استانداردها برای کنترل امنیت کابل ها در دسترس قرار گرفته اند.

یادداشت:

سیم کابل های چند استاندارد و با راهنمای ۲۳/۷۳ eec مطابقت دارد لطفا در نظر داشته باشید. در نظر داشته باشید  سایز کابل های awg/mcm سیم های رسانای خاصی را دارا می باشند بنابراین معمولاً سایز یکی از سیم های رسانا کمی بزرگتر است این بزرگ شده گی سایز باتوجه به مقطع عرضی اسمی سیم ها می باشد

مدل  ulmtw.csa-har به عنوان نوع جدید سیم های مسی لخت که درخواست شده اند در سال ۲۰۱۵ درخواست شده و به تولید رسیدند.

ترکیبات کابل:

ترکیبات سیم های رسانا مستقل از رشته های مسی قلع پوش می باشد که براساس تأییدیه vde021c1.s1iec60228-cic صورت گرفته است و عایق کاری آن باترکیبات pvc خاص طبقه بندی ۱۲ و ۴۳ تاییدیه iec602271vde0207ul می باشد که ویژگی های آن مقاومت در برابر روغن ضد حریق می باشد بر اساس ۶۰۳۳۲.۱.hd4052csa

اطلاعات فنی:

P گستره ی دما = منفی۴۰ درجه تا مثبت ۷۰ درجه ی سانتی گراد. و -۴۰ تا +۱۵۰

P سیم های رسانا= سیم های رسانا دقیق بر اساس طبقه بندی iec

P کدشناسایی هسته جدول t 9 .din 47100

P ولتاژ اسمی= ۳۰۰/۵۰۰ ولت

P عایق کاری= مقاومت عایق کاری خاص ۱۰Gohm × cm

P آزمایش ولتاژ ۲۵۰۰ولت

P تأییدیه VDE شماره ۰۲۸۱